Jautājums

Par kādu tēmu jums visvairāk pietrūkst labu grāmatu:

Ideju grāmata - Zoldnera izdevniecība

Piesakies ZOLDNERA izdevniecības jaunumiem

Image CAPTCHA
Ievadiet attēlā parādītās rakstzīmes.

Sets Godins, VIOLETĀ GOVS: Kā veicināt sava zīmola, produktu un pakalpojumu atpazīstamību

ZOLDNERA izdevniecība, 2014. gada maijs

 

Pasaulē ievērojamākā mārketinga guru Seta Godina grāmata VIOLETĀ GOVS aicina apzināties, ka mūsdienās vienīgā nozīmīgu panākumu ķīla ir atrast veidu, kā kļūt ievērojamam vienmuļajā un garlaicīgajā vairākumā. Tieši ar šo grāmatu Godins kļuva slavens visā pasaulē. 2002. gadā, kad tā iznāca pirmoreiz, Godins apgrieza mārketinga pasauli kājām gaisā, pavaicājot it kā pavisam vienkāršu jautājumu: Kas ir tādām kompānijām kā Starbucks vai Apple, bet kā nav Jums? VIOLETĀ GOVS mūsdienās kļuvusi par klasiku – rokasgrāmatu, kas ir ikviena uzņēmēja un mārketinga speciālista obligāto grāmatu plauktā.
 

Godins ir autors vairāk nekā 14 grāmatām – starptautis¬kiem bestselleriem –, kas tulkotas vairāk nekā 30 valodās. Viņš ir pasaulē ietekmīgākais biznesa blogeris – viņa blogs sethgodin.typepad.com nemainīgi ir starp 25 visvairāk lasī¬tajām visa veida emuārvietnēm – un pasaulē populārākais e-grāmatu autors (viņa e-grāmata Unleashing the Ideavirus vien, kopš tā publicēta, ir lejupielādēta vairāk nekā 2 miljonus reižu). 800-CEO-READ, ASV vadošais biznesa grāmatu izplatī¬tājs, VIOLETO GOVI 2009. gadā atzina par vienu no 100 visu laiku izcilākajām biznesa grāmatām.


Lasīt / izdrukāt grāmatas anotāciju (PDF)

Lasīt grāmatas fragmentus (PDF)