Jautājums

Par kādu tēmu jums visvairāk pietrūkst labu grāmatu:

Ideju grāmata - Zoldnera izdevniecība

Piesakies ZOLDNERA izdevniecības jaunumiem

Image CAPTCHA
Ievadiet attēlā parādītās rakstzīmes.

Grāmatas

Mēs izvēlamies tulkošanai un izdošanai latviešu valodā labākās biznesa grāmatas pasaulē. Apzinoties, ka labākais (izcilākais, kvalitatīvākais utt.) ir ļoti subjektīva lieta, un vienmēr pastāvēs iespēja, ka tur, kur desmit cilvēki sacīs – jā, patiešām, izcili – atradīsies vismaz viens (vai desmit), kuram būs gluži pretējs viedoklis –, piedāvājam 5 svarīgākos kritērijus jeb principus, pēc kuriem atlasām grāmatas:

 

  • AUTORU ATPAZĪSTAMĪBA, PRESTIŽS. Ikviens no mūsu izdoto grāmatu autoriem ir starptautiski atzīta autoritāte savā jomā. Mēs izvēlamies tikai viņu ievērojamākos darbus.
  • IDEJU PRAKTISKUMS, PIELIETOJAMĪBA. Atlasot grāmatas izdošanai latviešu valodā, mēs vienmēr uzdodam sev jautājumu: vai lasītāji Latvijā autora idejas varēs izmantot, lai uzlabotu savu biznesu, savas organizācijas veikumu, savu karjeru, savas dzīves kvalitāti; vai šīs idejas iespējams likt lietā tūlīt? Proti, vai tās būs noderīgas reāliem cilvēkiem reālos apstākļos?
  • IDEJU NOVITĀTE UN MŪSDIENĪGUMS. Starp mūsu izdotajām grāmatām jūs atradīsiet trīs veidu darbus – 1) grāmatas, kas kļuvušas par klasiku savā jomā, jo pirmo reizi aprakstījušas kādas fundamentālas patiesības, kuras šodien ir tikpat aktuālās, kā tad, kad šīs grāmatas iznāca pirmo reizi, un kuras neviens pēc tam nav spējis aprakstīt labāk; 2) grāmatas, kas piedāvā jaunu, netradicionālu skatījumu uz sen zināmām patiesībām vai piedāvā sen zināmas lietas izmantot jaunā, daudz efektīvākā veidā; 3) un visbeidzot, grāmatas, kas piedāvā kaut ko kardināli jaunu vai met izaicinājumu vispārizplatītiem uzskatiem un patiesībām.
  • IDEJU UZTVERAMĪBA. Grāmatām jābūt viegli uztveramām, saprotamām. Ko līdz laba ideja, ja tā pasniegta sarežģītā valodā, kas pieblīvēta zinātniskiem terminiem? Mēs uzskatām, ja nu reiz mūsdienu ārkārtīgi aizņemtais cilvēks ir nolēmis investēt savu laiku kādas grāmatas lasīšanā, tai būtu jābūt patīkamai, pat aizraujošai nodarbei.
  • PĀRBAUDĪTAS VĒRTĪBAS. Katru gadu pasaulē iznāk tūkstošiem grāmatu, un daudzas no tām kļūst par vienas dienas hitiem. Paiet gads un šīs grāmatas pazūd no bestselleru sarakstiem, lai tur nekad vairs neatgrieztos. Un ir tādas, kas katru gadu piedzīvo jaunus metienus, tulkojumus daudzās valodās, un kuru kopējā tirāža iesniedzas miljonos eksemplāru. Grāmatas, par kurām pasaules prestižāko kompāniju vadītāji raksta – šī grāmata daudzu gadu garumā ir bijusi mana rokasgrāmata Nr. 1 un labākā, ko es jebkad esmu lasījis no menedžmenta tēmai veltīto grāmatu klāsta. Grāmatas personīgajai izaugsmi, kuru lasītāji atzīst – šī grāmata izmainīja manu dzīvi un tā pilnīgi noteikti ietekmēs katru manu dzīves aspektu, kamēr vien es dzīvošu. Lūk, šādus tīrradņus mēs cenšamies uziet, un ja mums vēl izdodas tiem pievienot nedaudz vērtības – labu tulkojumu un poligrāfisko kvalitāti – gūstam gandarījumu no sava darba.

 

Mūsu mērķauditorija ir uzņēmēji, visu līmeņu vadītāji un menedžeri, mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālisti, bet plašākā nozīmē – ikviens, kuram rūp sava personīgā attīstība un izaugsme.

 

Mēs ticam, ka, piemēram, mūsdienu pārvaldības teorijas pamatlicēja Pītera Drukera grāmata EFEKTĪVS VADĪTĀJS būtu jāizlasa ikvienam vadītājam – neatkarīgi no jomas vai līmeņa, kādā viņš/viņa strādā, jo šajā grāmatā ir aprakstīti fundamentāli vadītāja darba principi, un tos apgūstot, viņš/viņa spēs būtiski uzlabot sava darba efektivitāti (un savas organizācijas veikumu). Mēs ticam, ka izlasot, piemēram, mārketinga guru Seta Godina grāmatu PIEVIENOTĀ VĒRTĪBA, uzņēmēji patiešām gūs vērtīgas un īstenojamas idejas, kā pievienot savam produktam vai pakalpojumam vērtību (un pelnīt vairāk). Mēs ticam, ka izlasot, piemēram, grāmatu IDEJAS, KAS PIELĪP, ikviens, kuram svarīgi pavēstīt kaut ko citiem (vadītājam – saviem darbiniekiem, skolotājiem – saviem skolēniem, vecākiem – saviem bērniem, autoriem – saviem lasītājiem, politiķiem – saviem vēlētājiem, uzņēmējiem un mārketinga speciālistiem – klientiem, pircējiem, utt.), apgūs ārkārtīgi vērtīgus principus, kas ļaus radīt labākus vēstījumus ar paliekošāku ietekmi uz auditoriju (un sasniegt savus mērķus šajā auditorijā). Un mēs patiešām ticam, ka ikvienam, kurš strādā biznesa pasaulē, ir vērts izlasīt vienu no pasaulē visvairāk pieprasītajām biznesa rokasgrāmatām – Hārvija Makeja IZDZĪVOT STARP HAIZIVĪM (jo kāpēc gan lai 4 miljoni lasītāju vairāk nekā 80 valstīs būtu investējuši savu laiku šīs grāmatas lasīšanā, ja tā nepiedāvātu kaut ko patiešām vērtīgu?)

 

Uzziniet vairāk par mūsu izdotajām grāmatām: