Jautājums

Par kādu tēmu jums visvairāk pietrūkst labu grāmatu:

Ideju grāmata - Zoldnera izdevniecība

Piesakies ZOLDNERA izdevniecības jaunumiem

Image CAPTCHA
Ievadiet attēlā parādītās rakstzīmes.

IDEJA # 1: Lielākajai daļai patērētāju jūsu ideja neinteresē

Jūs varat dzīvot pārliecībā, ka jūsu produkts vai pakalpojums ir pirmklasīgs, taču patiesībā nevienu tas neinteresē, izņemot saujiņu tā cienītāju. Jūs esat aizņemts ar jūsu idejas realizēšanu jebkurā no iespējamajiem virzieniem. Tajā pašā laikā lielākajai daļai patērētāju ir gluži vienaldzīga jūsu ideja – vai tās būtu dīvainas formas kurpes vai revolucionāras formulas līme. Viņi nogaida, kamēr šis jaunais projekts būs aprobēts, kļūs par standartu un masveida reklāmas objektu. Lūk, jums Bedre klasiskajā tās tirgus izpratnē. Veiksmīgi mārketologi neatkāpjas. Viņi rāpo cauri Bedrei, dara visu iespējamo, lai radītu interesi par savu produktu, izceltu to starp līdzīgiem, pilnveidotu to. Bet citi tikmēr skraida apkārt, meklējot kārtējo vienas dienas hitu. (Sets Godins, VEIKSMES STRATĒĢIJA: Kā neatlaidīgi tiekties uz savu mērķi)