Jautājums

Par kādu tēmu jums visvairāk pietrūkst labu grāmatu:

Ideju grāmata - Zoldnera izdevniecība

Piesakies ZOLDNERA izdevniecības jaunumiem

Image CAPTCHA
Ievadiet attēlā parādītās rakstzīmes.

Zelta fonds

BIZNESA LITERATŪRAS ZELTA FONDS – pasaulē visievērojamākās, visnozīmīgākās, visvairāk lasītās rokasgrāmatas, kas kalpojušas par attīstības un izaugsmes katalizatoru miljoniem cilvēku un tūkstošiem organizāciju visā pasaulē.

 


Katru gadu pasaulē iznāk tūkstošiem biznesa grāmatu. Ja arī katrai no tām būtu iespēja veltīt dažas dienas, cilvēka mūžs varētu izrādīties par īsu, lai izlasītu tās visas. Tajā pašā laikā viena lieliska grāmata var pilnībā izmainīt jūsu dzīvi, karjeru, biznesu. Jūsu investīcijas šajā gadījumā – nauda, ko atvēlēsiet grāmatas iegādei, un laiks, ko veltīsiet tās lasīšanai, – atmaksāsies pārpārēm.

 

Tiesa, patiešām ievērojamu, unikālu grāmatu nav daudz. Tās izceļas kā kolosi starp tūkstošiem citām – vairāk vai mazāk labām un noderīgām. Izcilas grāmatas norāda mums virzienu, atklāj jaunus ceļus, paver jaunas iespējas, maina mūsu skatījumu vai pat domāšanas veidu – tās rosina, motivē un iedvesmo. Laiku pa laikam dažādi ietekmīgi biznesa izdevumi, organizācijas un interneta vietnes, palīdzot orientēties plašajā grāmatu klāstā, piedāvā savas izcilāko grāmatu izlases, savā atlasē balstoties gan uz akadēmisko autoritāšu viedokļiem, gan atpazīstamu zīmolu pārstāvju aptaujām. Šīs grāmatu izlases, protams, atspoguļo dažādu cilvēku subjektīvo – un parasti atšķirīgo – viedokli. Taču dažas no grāmatām tiek iekļautas visās labāko grāmatu izlasēs (vai vismaz – lielākajā daļā no tām).

 

Meklējot atbildi uz jautājumu – KURAS IR PASAULĒ VISU LAIKU IZCILĀKĀS BIZNESA ROKASGRĀMATAS –, mēs apzinājām un rūpīgi izanalizējām ievērojamāko grāmatu apkopojumus, ko veidojušas tādas organizācijas un biznesa izdevumi kā The Economist, Wall Street Journal, Harvard Business Review, Forbes, Business Week, 800-CEO-Read, FORTUNE, Fast Company, Inc. Mēs ņēmām vērā arī cita veida aptaujas, kas sniedz daudz objektīvāku atbildi uz šo jautājumu – tās veido miljoniem lasītāju izdarītā izvēle. Pasaules lielākajā grāmatu veikalā Amazon.com biznesa grāmatu sadaļā jūs varat izdarīt savu izvēli starp viena miljona nosaukumiem (tiesa, šajā skaitlī būs ietvertas visas pieejamās grāmatas, piemēram, arī viena nosaukuma grāmatu dažādi izdevumi utt). Tikai neliela daļa no grāmatām piedzīvo savu zvaigžņu stundu, kaut uz dažām dienām iekļūstot TOP 100 visvairāk pārdoto skaitā. Taču starp simtiem tūkstošiem grāmatu ir arī tādas, kas no TOP 100 bestselleru saraksta nepazūd pat 1500 dienas. Tie ir unikāli darbi – milži – biznesa grāmatu pasaules leģendas, kuru tirāžas sasniedz miljonus eksemplāru un kas tiek tulkotas visās pasaules lielākajās valodās. Tikai nedaudzas no tām ir izdotas latviešu valodā, starp tām var minēt tādas grāmatas kā Stīvena R. Koveja „Ļoti veiksmīgu cilvēku 7 paradumi”, Markusa Bakingema un Kurta Kofmana „Vispirms pārkāp visus likumus”, Seta Godina „Violetā govs”. Taču lielākā daļa no tām vēl tikai gaida brīdi, kad tās atvērs latviešu lasītājs.

 

Veidojot šo rokasgrāmatu izlasi – BIZNESA LITERATŪRAS ZELTA FONDU –, esam vadījušies no ietekmīgu biznesa izdevumu prominentām recenzijām un apskatiem, akadēmisko autoritāšu viedokļiem un grāmatu popularitātes rādītājiem. Tās ir pasaulē visievērojamākās, visnozīmīgākās, visvairāk lasītās rokasgrāmatas, kas kalpojušas par attīstības un izaugsmes katalizatoru miljoniem cilvēku un tūkstošiem organizāciju visā pasaulē. ZELTA FONDĀ kā pirmo grāmatu piedāvājam mūsdienu menedžmenta jeb pārvaldības teorijas pamatlicēja Pītera F. Drukera nozīmīgāko darbu „Efektīvs vadītājs”.

 

Šajā grāmatu sērijā esam iekļāvuši gan klasiskus darbus, kas līdz šim nav tulkoti latviešu valodā, tādus kā Tomasa J. Pītersa un Roberta H. Vatermana grāmatu „Izcilības meklējumos” (In Search of Excellence), Hārveja B. Makeja grāmatu „Izdzīvot starp haizivīm” (Swim with the sharks without being eaten alive), Deivida Allena grāmatu „Kā sasniegt mērķi” (Getting things done) un Roberta Čaldīni grāmatu „Ietekme: pārliecināšanas psiholoģija” (Influence: the psychology of persuasion), gan arī pēdējos gados iznākušos darbus – pasaules bestsellerus, kas maina biznesa paradigmas, – Gaja Kavasaki grāmatu „Māksla uzsākt” (Art of the start) un brāļu Čipa un Dena Hītu grāmatu „Idejas, kas pielīp” (Made to stick). Šajā sērijā grāmatu skaits nav noteikts, tā nav pabeigta, jo, kā zināms, pasaulē nav nekā tāda, kam nevarētu vēl kaut ko pievienot, ko nevarētu vēl attīstīt un pilnveidot.

 

Lasiet vairāk par jaunākajām BIZNESA LITERATŪRAS ZELTA FONDA sērijas grāmatām: