Jautājums

Par kādu tēmu jums visvairāk pietrūkst labu grāmatu:

Ideju grāmata - Zoldnera izdevniecība

Piesakies ZOLDNERA izdevniecības jaunumiem

Image CAPTCHA
Ievadiet attēlā parādītās rakstzīmes.

Sets Godins, PIEVIENOTĀ VĒRTĪBA: Idejas nākotnes mārketingam

ZOLDNERA izdevniecība, 2010. gada augusts

 

Rokasgrāmata pievienotās vērtības produktu un pakalpojumu radīšanai. Mārketinga guru un pasaulē vispopulārākā e-grāmatu autora Seta Godina manifests inovatīvu projektu īstenotājiem, kas pārvērš ikdienišķus produktus un pakalpojumus par ievērojamiem.

 

Ja šo grāmatu nopircis jūsu uzņēmuma vadītājs – jums ir paveicies! Jūs strādājat kompānijā, kura patiesi tiecas radīt lieliskas preces vai pakalpojumus. Ja pats esat iegādājies šo grāmatu, izlasiet un uzdāviniet to savam bosam, un viņš sapratīs, ka jūs esat gatavs radīt pievienoto vērtību. Šī grāmata ir adresēta visu līmeņu un jomu menedžeriem, vadītājiem, kā arī visiem domājošiem cilvēkiem un ir par mārketingu – tā laikmeta mārketingu, kurā tas realizējas pašā precē vai pakalpojumā, nevis reklāmas laukumos un raidlaikos. Par nākotnes mārketingu. Autors savā grāmatā piedāvā desmitiem oriģinālu ideju, kur meklēt pievienoto vērtību un kā to realizēt praksē. Ja izveidosiet ievērojamu produktu vai pakalpojumu ar pievienoto vērtību, to ievēros pircēji. Par to sāks runāt (vispirms) un ar prieku to iegādāsies (pēc tam).

 

Iespējams, ne katra kompānija spēj kļūt inovatīva. Taču ikviens no mums spēj radīt lieliskas idejas, un šī grāmata palīdzēs tās pēc iespējas ātrāk īstenot dzīvē. Tieši lieliskas idejas – racionālas, praktiskas, lietderīgas novitātes, kas var ienākt prātā ikvienam no mums un radīt produkta vai pakalpojuma pievienoto vērtību, padarīt tos ievērojamus, – ir Seta Godina grāmatas centrālā tēma. Godins tās sauc par „vieglajām" inovācijām (soft innovations), jo to radīšana neprasa ne lielus laika, ne arī līdzekļu ieguldījumus, bet atdeve no tām ir ārkārtīgi liela.

 

Biznesa žurnāli Forbes un Fast Company Seta Godina grāmatu PIEVIENOTĀ VĒRTĪBA atzina par gada labāko biznesa grāmatu. Tā iekļuva Wall Street Journal TOP 10 biznesa bestselleru sarakstā, kā arī Amazon.com, New York Times un BusinessWeek biznesa grāmatu – bestselleru sarakstos.


Lasīt / izdrukāt grāmatas anotāciju (PDF)
Lasīt grāmatas fragmentus (PDF)