Jautājums

Par kādu tēmu jums visvairāk pietrūkst labu grāmatu:

Ideju grāmata - Zoldnera izdevniecība

Piesakies ZOLDNERA izdevniecības jaunumiem

Image CAPTCHA
Ievadiet attēlā parādītās rakstzīmes.

Roberts Čaldīni, IETEKME: Pārliecināšanas psiholoģija

Rokasgrāmata ietekmēšanas, pārliecināšanas un pārdošanas profesionāļiem, kā arī tiem, kas par tādiem vēlas kļūt. Dr. Čaldīni ir ievērojamākais mūsdienu autors sociālajā psiholoģijā ietekmes un pārliecināšanas nozarē, un šis ir viņa nozīmīgākais darbs – starptautisks bestsellers, kas pārdots vairāk nekā 2 000 000 kopiju un tulkots vairāk nekā 25 valodās.

 

Mēs dzīvojam pasaulē, kur lielākās daļas informācijas vecums nepārsniedz 15 gadus. Ir zinātnes nozares, kurās katrus divus gadus zināšanu apjoms divkāršojas. Strauji pieaugošās zināšanas neaprobežojas ar tādām jomām kā molekulārā ķīmija vai kvantu fizika, bet skar mūsu ikdienas zināšanu jomas. Šis ātrais izaugsmes temps kļūst vēl straujāks, jo 90% zinātnieku, kas jebkad dzīvojuši, ir mūsu laikabiedri. Jaunievedumi, daudzveidība un paātrinājums tiek uzskatīti par mūsdienu civilizācijas pamatiezīmēm. Tas savukārt rada arvien lielāku ierobežotību – pieņemot lēmumus, mēs arvien retāk varam atļauties veikt visas situācijas rūpīgu analīzi un arvien biežāk koncentrējamies uz kādu vienu, tradicionāli uzticamu iezīmi. Mūsu laika dinamika prasa, lai katram no mums būtu noteikti, praksē pārbaudīti uzvedības noteikumi un modeļi. Tā nav greznība, bet ārkārtīgi svarīgs izdzīvošanas priekšnoteikums.

 

Pārliecināšanas (pārdošanas) profesionāļiem IETEKME atklās pašus raksturīgākos modeļus, pēc kuriem cilvēki pieņem savus «JĀ» lēmumus – ko izvēlēties, ko pirkt, kam dot priekšroku, par ko balsot utt., proti, gūt lielāku ietekmi pār saviem patērētājiem, pircējiem, vēlētājiem. Savukārt visiem pārējiem IETEKME būs ārkārtīgi vērtīgs izziņas materiāls, kura apguve ļaus pateikt «NĒ» situācijās, kad mēs tiekam apzināti maldināti, lai izsauktu noteiktas automātiskas reakcijas, kas aizved pie mūsu piekāpšanās.